Viggos fönster.

Jag ska inte sticka under stolen med att de senaste dagarna varit minst sagt påfrestande. Viggo kräver full uppmärksamhet och är väldigt kinkig och gnällig. Jag vandrar runt som en zombie - konstant trött och med skavsår i öronen av allt gnäll. Att dessutom oftast dra hela lasset själv från morgon till kväll gör inte saken lättare.

Men jag tycker att jag gör det jäkligt bra ändå, jag kämpar på och Viggo har det så bra som han kan ha det! Att jag sen stupar av utmattning när ungen somnat för natten är en annan femma. Det är bara att bryta ihop (eller ibland bita ihop?) och komma igen! Jag älskar ungen lika mycket ändå och försöker inte skriva någon snyfthistoria om ni nu tror det!

Viggo tog en eftermiddagsvila på två timmar och vaknade någorlunda glad. Jag har till och med fått några leenden och skratt! Tackar! Vi gick direkt in på hans rum, lekte titt-ut, rullade boll och dansade till Astrid Lindgren klassikerna. Viggo inspekterade som vanligt allt i rummet. Mest poppis är hissgardinen i fönstret, färgglad och fin!




Viggos hissgardin är designad av Karin Mannerstål.
I fönstret står också limegröna/gula orkideer och ljuslyktor i form av kronor. Klart prinsen ska ha det! En lampa och Nallen Jerry pryder också fönstret tillfälligt tills dess att jag köpt en annan större lampa.

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Jobbigt o göra allt själv, du är tuff du som orkar!



Åh vad söt han är :D

2011-09-08 @ 20:35:30
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Phu... Jag lider med dig. Vet precis hur det är! Nu bävar jag för att snart bli ensam med Lexie igen. Men det är som du säger.. bita i hop...bryta i hop... å så komma igen. :)

2011-09-12 @ 22:32:21
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0