Fordons tokig.

Idag har jag och Viggo strosat omkring i Gränby köpis. Vi fick sällskap av Nathalie en stund också, trevlans! Några fina fynd fick följa med hem - både jag, Viktor och båda barnen fick påfyllning i garderoben. Mest blev det faktiskt till mig (nya basplagg till tjockis kroppen och en jeansjacka). Indiska har halva rea priset så några ljuslyktor köpte jag också.



Lilleman inviger ett av sina nyinköpta plagg.

Viggo har blivit riktigt intresserad av fordon. Vi har inte uppmuntrat honom till det, det har kommit av sig själv. Han leker ofta med sin traktor och lastbilarna. Det låter så roligt när han härmar ljudet av olika fordon, "brum brum". Att kolla på Youtube klipp när rallybilar sladdar i snön är också jätte skoj tycker han.

När vi var på Polarn O. Pyret tidigare idag fick Viggo syn på en t-shirt med olika arbetsfordon på. Han sken upp som en sol, pekade på tröjan och sa "brum brum". Egentligen tycker jag väl inte att tröjan är speciellt fin men eftersom att Viggo själv "valde den" så kändes det roligt att köpa den. Den var dessutom på rea. När vi sen kom hem och han fick syn på nya tröjan så skulle han prompt ha den på sig. Gulle ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh Indiska har så fina ljuskyktor! Kul att shoppa lite =) HIhi då får han kolla in senaste videon på min blogg ;) Kram

2012-04-18 @ 20:09:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Haha va gulligt av honom att välja en tröja :) Det blir kanske jobbigt sen när den måste tvättas :P Vet att min systerson älskade tröjor med bilar på och blev jätteledsen när de behövde tvättas ;)

2012-04-18 @ 20:45:24
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: frida

Hehe va go han är :)

Noel e likadan, e helt tokig i fordon, de som gäller mest är traktorer, blir överlycklig när han får syn på en utomhus :P



Sött att han valde en tröja själv ju ;)



Kram

2012-04-19 @ 20:35:16
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0