Gott, nyttigt och billigt.



Viggo älskar frukt i alla dess former och färger. Han äter gärna frukten precis som den är men ibland försöker jag lyxa till det lite, eller rättare sagt variera - servera med yoghurt eller färskpressa juice till exempel.

Häromdagen testade jag något nytt och det blev en hit! Stekt äpple med kanel. Ett litet tips alltså på ett gott (och nyttigt & billigt) mellanmål, eller snacks/efterrätt om man så vill. Viggo är helt tokig i det och äter tills det sprutar ut ur öronen på honom.

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Haha, tack för tipset! Det ska jag prova någon gång, det lovar jag :)



Och tack! Jag hoppas det gick bra på intervjun idag, hoppas jag får jobbet! Vi behöver verkligen det just nu!

2012-04-17 @ 21:01:20
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh tack för tipset =) Fina bilder!

2012-04-17 @ 22:09:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0