Hela staden är en fest.

Sista april i Uppsala är galet. Det är så sjukt mycket folk ute på gatorna. Hela staden är en fest! Vill ni partaja denna dag så åk till Uppsala. Imorgon däremot kommer att vara spöklikt i stan - tomma gator som svämmar över med skräp. Festprissarna har vädergrudarna på sin sida - sol, klarblå himmel och någorlunda varmt.

Jag och Viggo hade tänkt att åka in till stan för att njuta av solen, äta en sallad och skratta åt alla fyllon. Men planerna ändrades eftersom att jag ska till barnmorskan efter lunch, fick en "sista minuten tid". Jag har varit så extremt trött och orkeslös de senaste veckorna och jag misstänker att mitt blodvärde börjar bli dåligt igen. Lika bra att kolla upp det innan det går för långt. När jag väntade Viggo fick jag järninjektioner intravenöst. Samma sak blir det även denna graviditet om blodvärdet sjunker alltför mycket.

Förhoppningsvis slutar Viktor tidigare idag och vi kan åka in till stan på eftermiddagen istället. Ha en fin dag!



Sista april för tre år sedan. Jag och Viktors plastbror bokstavligen steker på balkongen. Herrjisses så varmt det var den dagen! Det började till och med att brinna i chips skålen!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Huuh? Brinna i chipssk¨len?? Då måste det varit riktigt varmt! Kul med festligheter! Här är det inte så speciellt... lite majbål runt om i byarna.. Men en hel del fylle me. Kram

2012-04-30 @ 13:08:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0