Inte helt krya.

Imorse vaknade jag av att Viggo hostade så hemskt mycket. Hann bara tänka att "slutar han inte snart så kräks han". Mycket riktigt, precis när tanken passerat mitt huvud attackeras jag av en kräka. Dagen började alltså i tvättstugan och sen raka vägen in i duschen.

Lilleman mår okej. Han är lite snorig och hostar mycket men så har han varit senaste veckan. Jag däremot är inte alls kaxig - jag mår så illa! När jag ligger ned mår jag "bara" illa men så fort jag reser mig upp lär jag rusa in i badrummet och stå på huvudet i toaletten. Jag tror och hoppas att det är bebisen som ligger på någon nerv. Känner mig inte magsjuk men har däremot en konstig känsla i "gravid magen". För visst kan det väl vara så att bebisarna ligger lite tokigt och kommer åt nerverna vilket kan orsaka illamående? Eller har jag inbillat mig det?

Resten av dagen (känns som en evigheeet) blir vi bara hemma. Planen att storhandla gick i stöpet men det hinns med någon annan dag i veckan. Vi har en påse skorpor, ett paket nudlar och vatten i kranen, utifall att det skulle krisa ;)



Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Hoppas ni kryar på er snart! Kram

2012-04-16 @ 19:40:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0