Inte som planerat.

Påskhelgen blir inte riktigt som vi hade planerat. Viggo har hög feber och är snorig så vi ställer in våra planer.

Planen var att äta påskmiddag hos Viggos farmor i eftermiddag och efter det styra kosan mot Storvik där Viggo skulle vara sin mormor ett par dagar. Jag och Viktor skulle återvända till Uppsala för att ostört kunna hålla på i huset. Men eftersom att lilleman är väldigt ledsen och påverkad så stannar vi hemma.



Inatt hade Viggo 41 graders feber. Han sov oroligt och var väldigt ledsen. Imorse sov han till nio och hade då en liten gnutta energi. Nu är den som bortblåst och han är istället helt utslagen. Han vill inte äta, det enda vi fått i honom är två vindruvor och en halv isglass. Jag har gjort isglass på Sempers fruktdryck och det verkar gå hem hos lilleman.

Kommentarer
Postat av: frida

Åh stackarn då :( Hoppas han kryar på sej fort!!!

Smart å göra isglass på fruktdryck, de har jag aldrig tänkt på :p

Vilken söt body han har på sej :)

Kram

2012-04-06 @ 12:05:41
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Nemen stackaren! Usch va tråkigt när det inte blir som man tänkt sig, men hoppas han kryar på sig och blir helt frisk snart!

Vad smart att göra isglass av fruktdrycken! Det ska jag också testa i sommar! Måste bara hitta sån där form med pinne som man ska hälla det i ;)



Kram!

2012-04-08 @ 15:18:42
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så tråkigt att han är sjuk igen :( Massa krya på kramar till lillen

2012-04-09 @ 13:53:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0