Påskpynt.

Dagen rivstartade vi med ett besök på "nya" öppnis. Eftersom att vi numera bor i en annan del av stan tillhör vi också ett annat öppnis (vi kommer att besöka både de gamla och det nya). Det var inte så många barn där idag vilket var skönt. De allra flesta barnen var jämngamla med Viggo. Lilleman tyckte att det var jätte roligt och utforskade lokalen noggrant. Även idag var han lite reserverad mot de andra barnen men ändå nyfiken. Det ser riktigt lovande ut!

Vi påskpysslade och det uppskattades av både mig och Viggo. Jag älskar att pyssla och blir som barn på nytt! Resultatet blev väl kanske inte det bästa, sakerna är ju sådär "ful söta", haha! Men Viggo gillar dem och då får han såklart ha dem framme.



Senare i eftermiddag ska jag till barnmorskan. Jag har bytt barnmorska och den här träffen blir våran första. Idag ska jag lyssna på hjärtljudet för första gången också. De allra flesta verkar tycka att det är mysigt men jag tycker faktiskt inte det - jag har alltid haft svårt för just hjärtljud, tycker att det låter obehagligt. Men det ska såklart bli roligt att höra ett livstecken ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så fint påskpynt! Hoppas allt gått bra hos bm! :) Kram

2012-04-04 @ 21:24:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: frida

Haha men va söta !!:P Ja fick hem ett litet påskpynt av Noel från dagis häromdagen :P



Hoppas allt går bra imon :) Ja tyckte de både va skoj å jobbigt å gå dit å lyssna, mest för ja va rädd ifall man inte skulle höra något.. hej världens nojigaste person haha!



2012-04-04 @ 21:57:39
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Vad kul! :) Den är jättefin verkligen! Jag tog storlek 80.. men får rulla byxorna två gånger i midjan för de var väldigt långa, men jackan sitter bra :) Vilken storlek beställde du? :) Kram

2012-04-04 @ 21:59:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0