Pyssel duken.





När det är dags att rita lägger jag på en bit vaxduk på bordet, den så kallade "pyssel duken". Jag tror att Viggo börjar koppla duken med att han ska få rita.

Idag är det inget fel på lillemans energi. Det är svårt att underhålla honom - han är högt och lågt, far fram som en virvelvind och tröttnar ganska snabbt på de aktiviteter vi hittar på. Min energi räcker knappt till... Som ni ser på en av bilderna så lyckades han klättra upp på köksbordet tidigare idag. Jag vände ryggen åt i en halv minut. Livs farligt!

Imorgon hoppas jag att vi är pigga och friska så vi kan besöka öppnis. Ungen behöver aktiveras. Såna här dagar önskar jag att jag hade någon att ta hjälp av, någon som kan komma förbi och leka med Viggo en stund - ta en promenad eller leka i lekparken. Jag känner ofta numera att jag som mamma inte räcker till. Och inte min förbaskade ork heller! Usch, jag känner mig så tråkig, som världens sämsta!


Kommentarer
Postat av: Linda

Carro, du är inte ensam.. Inte blire bättre med lillen man har i magen heller, orken och humöret är inte jämt på topp! Vet hur du känner!

2012-04-17 @ 14:13:24
URL: http://Buslinda.blogspot.com
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Usch ja, man blir inte lite nersvös när de klättrar så. Det är min buse också bra på! Tycker han om att måla? :) Kram

2012-04-17 @ 15:46:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - a mama's story

hoppas ni får vakna krya! kram

2012-04-17 @ 18:04:53
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0