Dålig dag.


Som rubriken lyder - jag har haft en dålig dag. Jag har varit så klen och vid kontakt med sjukvården blev jag bara nonchalerad. Sånt gör mig arg! Rensa bort alla inkompetenta surkärringar!

Jag har varit irriterad på alla som fullkomligt spyr ur sig hur underbart väder det är och detaljerat beskriver deras vårkänslor - jag har varit inne hela dagen och solfan gav mig ångest!

Jag såg fram emot att få vila ikväll men det kunde man ju fet glömma... Magsjukan har hittat hem till oss, vidriga påhitt. Än så länge är bara Viggo drabbad (i båda ändar dessutom och det räcker gott och väl med en sjukling!) men jag gissar på att jag och Viktor insjuknar innan helgen är över.

Jag är så fruktansvärt trött och irriterad så det bästa vore nog om jag skonar omgivningen genom att gå i ide. Hur det nu ska fungera praktiskt, kan man klona sig själv? Och förresten så är blogg.se och deras jävla app helt värdelös!


Kommentarer
Postat av: Elin- mamma till Albin

Nej fyy stackare!!:( Lider med dig! Hoppas det går fort över så vi kan ses snart:)

2012-02-17 @ 23:02:33
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hoppas ni mår bättre snart! :-) Och visa bilder på nya huset när allt är klart! Så nyfiken!



Kram!

2012-02-17 @ 23:06:07
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: frida

Nej usch..magsjuka måste ju va en av dom värsta sjukdomarna.. blää!!!

Hoppas ni kryar på er fort.. eller allra helst slipper de helt !!

Tycker typ hela min vänskaps krets snart har haft de, som tur va har varken jag eller noel blivit drabbade, ja hoppas lite han får mina gener där då jag typ e emun mot de , får de typ aldrig när nån annan har de.. peppar peppar.. nu får la ja de säkert snart bara för de haha!

2012-02-18 @ 00:24:27
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Usch och fy för magsjuka! Hoppas det går över snabbt och att du får tillbaka din energi snart igen! Kram

2012-02-18 @ 02:14:52
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Erika från Karlstad

Hej där!:) Vilken trevlig blogg du har, jag hittade den när jag sökte på bettskena på google :)



Men va trist med magsjukan, krya på er!



Jag tänkte fråga dig lite om just bettskenan. Jag pressar nämligen tänder på både på natt- och dagtid och får sån extrem spänningshuvudvärk och öm i tänderna :(



1. Har dina besvär lindrats?

2. vad kostade den (jag har också tandförsäkring)



Jag vore så OTROLIGT tacksam för svar :)



Mvh/ Erika

2012-02-18 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0