Någon som saknat oss?

Hej på er!

Det var längesedan jag uppdaterade bloggen! Det beror dels på att vi ännu inte har fått internet inkopplat i radhuset (får det imorgon förhoppningsvis) och det mobila nätet är kasst här, dålig mottagning! Men det beror också på att jag inte haft någon som helst ork, jag har inte ens brytt mig i att logga in på bloggen. Har heller inte läst några bloggar. Men nu är det i alla fall dags för en uppdatering här i bloggen.

Vart ska jag börja? Kan börja med att berätta att vi trivs jätte bra i radhuset! Jag är så glad och lättad över att allting är nytt och fräscht, gillar området vi bor i och ser fram emot att bo in oss här. Jag mår bra i själen men dessvärre inte så bra fysiskt.

Fogarna har redan börjat göra sig påmind, illamåendet och framförallt tröttheten är olidlig. Jag har redan börjat svälla och jag känner mig obekväm och ful, till och med näsan känns tjock! På något vis så får jag dagarna att gå ihop i alla fall, jag måste - har inte bara mig själv att tänka på denna graviditet.

Älskade Viggo har blivit så stor, han förstår så mycket och har de senaste tre dagarna till och med börjat intressera sig för att gå! Flera gånger om dagen tar han några steg. Nu står det nog inte på innan han börjar gå på riktigt. Det märks så väl att han också trivs bra i nya boendet vilket glädjer mig.

Nu tror jag att det är bäst att sätta punkt för detta inlägg. Jag ska försöka få ork till att uppdatera oftare. Tro mig, jag vill skriva flera inlägg om dagen. Jag går ofta omkring och "skriver inlägg i huvudet". Skulle alla dessa "fantasi inlägg" publiceras vore jag en mycket flitig och bra bloggare!

Kram och hej - halvsliten tjej.


Kommentarer
Postat av: frida

Där e ni ju :) Kul att ni trivs i nya radhuset :)

Jobbigt att vara så trött.. hoppas de går över snart!

Kram till er !

2012-02-13 @ 14:50:55
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vad skönt att höra att ni trivs bra i radhuset! :-)

2012-02-13 @ 18:13:07
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vi har saknat er!!!! :D



Så roligt att ni trivs så bra i radhuset, ser fram emot att se lite bilder här i bloggen sen :D



Usch, jobbigt med fogarna och allt :( Gäller att tänka hur fort tiden går och vad man får för det sedan.. men fy för just fogarna, usch :(



STOR KRAM

2012-02-13 @ 19:43:45
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh har ju saknat att läsa din blogg, så jag blev såå glad :) Vad mysigt att ni kommit iordning och trivs :)

Jobbigt att du redan har fogvärk.. det förstör så mycket..

Kram på dig!

2012-02-13 @ 21:01:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Jag har verkligen saknat din blogg! Men gör som jag -uppdatera när tid, lust och ork finns så blir det skitbra :D Härligt att höra att du trivs i radhuset, det kommer nog bli toppen hoppas jag! Kram!

2012-02-13 @ 23:58:35
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0