Orolig sömn.

Inatt har varken jag eller Viggo sovit bra och det märks idag. Jag har ont i huvudet, känner mig allmänt seg och "svår startad". Viggo vaknade vid sju tiden imorse och var så ledsen, nästintill otröstlig. Det verkade som att han hade ont någonstans. Jag gissar på att det är tänderna som spökar. Efter en halvtimme lyckades han somna om och sover fortfarande. Givetvis skulle jag också sova vidare om det inte vore för att jag är fruktansvärt illamående idag (somnade illamående och har varit det hela natten rättare sagt) och har spenderat hela morgonen på toaletten...

Planen för dagen är att inhandla diverse prylar till radhuset. Ska även lasta bilen med några kartonger och senare i eftermiddag åker jag och Viggo dit en stund. Jag är så ivrig och vill inget hellre än att spendera hela dagarna där för att så fort som möjligt komma i ordning!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Sötaste tröjan med öronen!! Var har du hittat den? Fanns mycket sånt när Leia var liten men har knte sett något nu.



Ryser när jag hör det där med illamåendet, kommer för väl ihåg hur det var. :( Hoppas du får i dig någon vätska så du inte blir uttorkad.



Kram

2012-02-01 @ 19:57:51
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0