Lilla magen.

Jag har fått frågan om magen börjat växa sig stor ännu. Svaret är nej, det är ingen jätte kula, knappt någon kula alls faktiskt. På dagarna känner jag mig mest degig och lönnfet, på kvällarna är magen mer svullen och kanske något kulformad. Så var det med Viggo också, magen kom sent.

Jag har svällt över höfterna och det märker till och med Viktor, det är alltså ingenting jag inbillar mig. Det känns som att jag blir större snabbare denna graviditet. Ska man tro på myten att jag väntar en flicka? Vad tror ni, pojke eller flicka?



Såhär ser jag ut idag, vecka 16+1, alltså vecka 17.
Kanske inte det bästa kläderna att fota i men det syns ju på ett ungefär hur jag ser ut (ingen jätte kula och jag kommer fortfarande i mina 25:or).

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så fin kära du! Syns absolut inte att du är i vecka 16. Kram kram

2012-02-29 @ 18:37:11
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: mamma

Flicka om du lägger ut runt höfterna, ska säga säkert när vi ses. :-)

2012-02-29 @ 18:58:57
Postat av: Moa & Herta

Jag tror tjej :)

2012-02-29 @ 19:30:31
Postat av: frida

Fin du är ! :) Jag ser ingen kula alls än :p Kul om de är en liten tjej (även om de inte spelar nån roll) hihi.. men jag smyg hoppas lite att jag får en lillasyster sen till Noel.. ja sa alltid innan att ja ville ha en pojke först så att de blev en storebror hehe:P



2012-02-29 @ 21:03:42
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

SNygg du är!!! :) Fin outfit :) Snart så, börjar magen växa ska du se <3

2012-03-01 @ 09:29:13
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Oj va svårt att gissa, jag har ingen aning? :P Kommer ni ta reda på vad det är för något? Och jag håller med om att det inte syns att du är i v.17 men magen kommer nog snart :) Superfin är du! Kram

2012-03-01 @ 12:49:15
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0