Evig trötthet.

Det är numera glest mellan gångerna jag uppdaterar bloggen. Känner att jag inte har så mycket att dela med mig av förutom Viggos oroliga sömnrutiner och därav min eviga trötthet. Dessutom har jag så mycket att göra kommande dagar (planera och fixa inför 1 års kalaset och gå på arbetsintervju bland annat). Noll ork + massor att göra = dålig kombination!

Ni som följer mig i bloggen får stå ut med få uppdateringar även denna vecka. Men jag lovar er, det kommer att bli fler uppdateringar framöver och då om roligare saker än sömn och dylikt! Solong!



Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Den där tröttheten ja... känner igen den.. å nu kommer det bli ännu värre då ju sambon för exakt en timma sen lämnade hemmet för en månad! :(



Men vi får kämpa på!! Det vänder väl förhoppningsvis! :)



Kram

2012-01-10 @ 07:31:49
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till Maja

DET KOMMER ATT VÄNDA... fy fan rent ut sagt vad det är jobbigt med barn som inte sover. maja har aldrig sovit, hon brukade vakna allt mellan 4 och 14 gånger per natt och det var bara kaos som fick mig och min man att ta varannan natt och sova på soffan för att ens överleva :(



MEN... för en månad sen cirka vände det. Maja fick eget rum och vaknar nu en gång ibland och sen en till gång vid 06 för att sen somna om till nio! hon blir 15 månader imorgon.



Man förstår inte vilken lyx det är med barn som sover förren man har fått uppleva ett barn som INTE...



Vet inte vad jag ville egentligen. mest ett HÅLL ut!

och ett, ni har en förbannat söt liten grabb!



:)

2012-01-10 @ 21:03:51
URL: http://smileysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0