Biss och Kajs.

Alltså jag blir galen snart! Jag stör mig så fruktansvärt mycket på ett barnprogram som visas på Barnkanalen, Biss och Kajs.  

"Långt ner i kloakerna bor bajskorven Kajs och kisstrålen Biss. Äntligen har de fått en egen talkshow. Varje vecka bjuder de kända gäster som Munnen, Rumpan och Bloddroppen. Ämnena som avhandlas är pruttar, svett, kiss och annat som kommer ut ur kroppen."

Det är väl tänkt att barnen ska lära sig allt om kiss, bajs, snor och annat snusk men va fan! Det är så otroligt amatörmässigt gjort, dryga karaktärer och jag skäms! Det värsta är att Viggo gillar det... Jag slår dövörat till (lyckas sällan) och gör någonting annat under tiden det programmet visas.

Någon mer än jag som tycker det är ett SKIT program?

"Poliser bajsar. Sjömän bajsar. Lyftkranar bajsar. Kungar bajsar. Katter bajsar. Bullar bajsar. Mössor bajsar. Stenar bajsar. Båtar bajsar" En kvinna i en bajskorvdräkt pratsjunger och Viggo fnissar. När Rump orkestern sjunger skrattar han högt. Jag himlar med ögonen och dör en smula av skam.



Dagens barnprogram...


Kommentarer
Postat av: yasmineg modell mamma och fru

Allt bra? Kram

2012-03-21 @ 00:36:00
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

HAHAHAHA! Vi älskar det programmet här hemma, där ser du hur omogna vi är. Moaha! Viggo hatar det så vi kanske kan byta unge den stunden på kvällen? Jag och Andreas sjunger ofta sånger där folk o saker bajsar och blöder. Haha, fyfan.

2012-03-21 @ 19:44:44
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Första gången jag och Joel såg det där programmet, så gapade vi av förvåning och trodde det var ett skämt... Det är så löjligt och störande... Jag brukar faktiskt oftast stänga av tv:en när det där går... Tycker det bara är äckligt faktiskt :/ Om dom vill lära ut till barn på något vis, så kan dom faktiskt göra det på ett bättre sätt än människor som klär ut sig till kisstråle och bajskorv....



Haha, så tråkig är jag, men jag tål verkligen inte programmet... Och de få ggr Viggo sett det har han med suttit och gapat och stirrat som om han sett ett spöke, så tror inte heller han är så förtjust i det programmet faktiskt....

2012-03-22 @ 12:45:04
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0