Från bebis till pojke.



Premiär 2:
Idag har Viggo klippt håret för första gången. Vi besökte min frissa på hennes salong inne i stan. Viggo uppskattar inte frisörbesöken lika mycket som jag gör... Lite grin och gnäll vart det när håret skulle klippas men med hjälp av frissans coola armband och några vindruvor lyckades vi få Viggo att sitta någorlunda stilla och frissan kunde klippa av fjunet i nacken, kring öronen och luggen.

Vilken skillnad det blev! Viggo ser nu ut som en liten pojke och inte någon bebis. Min lilla raring ♥ På bilderna syns ingen större skillnad men ni får väl se bättre bilder tids nog.

Lite smygreklam blir det också för frisörsalongen som numera hela lilla familjen går till. Nytt, fräscht, modernt och avslappnat (vad sägs om en egen Ipad2 under besöket och massagestolar i schamponeringen?) och såklart duktiga frisörer. Rekommenderades varmt!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Men titta så fin har är! :) Var inte så längesedan jag lät frissan klippa Alexander.. väldigt vemodigt :) Men behövligt! Kram

2012-03-14 @ 22:15:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Åh så fin han blev. Han blev verkligen en liten pojke alltså! :) Vi har bara klippt Edvins lugg litegrann men behöver klippa resten av håret också.. Han har så svårt för att sitta still bara så jag drar mig för att göra det :P

2012-03-15 @ 13:11:41
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0