Funderingar kring färger.

Efter en minst sagt fullspäckad helg är det nu skönt med måndag och inga planer alls. I fredags hade vi Viggos farfar på besök och på kvällen åkte vi hem till ett par vänner i Knivsta, i lördags hans mormor och igår hans farmor och framåt kvällningen kom Thomas och Sara förbi.

Idag har vi som sagt inga planer. Vädret är ju riktigt trist, det vräker ner snö! Om inget annat dyker upp så blir vi bara hemma och myser idag. Jag ska börja planera lillasysters rum. Har så svårt att bestämma mig för färger! Jag har ju inte en aning om vilka färger hon passar bäst i. Likaså så ska jag bestämma färger till en virkad filt och ett lapptäcke - det känns omöjligt och jag får beslutsångest x 1000!

När jag väntade Viggo köpte jag mycket kläder redan när han låg i magen men när han väl föddes passade han inte alls i vissa kläder jag hade köpt. Viggos färger är marinblått, rätt grön och olika nyanser av grå. Hans rum är svart, vitt och grönt.



Vi fick en stor underbar tulpanbukett av Thomas och Sara igår. Den står på köksbordet och sprider vårglädje. Tittar man ut genom fönstret känns våren rätt så avlägsen...

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Fina tulpaner ni fått!

Hoppas du kommer på nån fin färg :)

Kram

2012-03-19 @ 10:09:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Tack tycker du det? :D Jag är rätt kass på inredning.. så alltid kul att höra nåt positivt från en som kan det området ;) hihi

2012-03-19 @ 10:49:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0