Han satte foten i en potta.



Det absolut roligaste man kan göra, enligt Viggo, är att stå i sin potta. Han står i sin potta flera gånger om dagen och tjuter högt av glädje. Ja den kommer ju till användning i alla fall, men jag skulle nog föredra att han sitter på den istället.

Ser ni förresten att han är illröd runt munnen, på kinderna? Det började med små röda pricka efter att han ätit lunch (spagetti och köttfärssås). Framåt eftermiddagen blossade det upp och blev värre och han ser fortfarande likadan ut. Jag trodde att det var tomatsåsen han reagerade på, det har hänt tidigare att han blivit prickig runt munnen av tomat, men brukar inte allergiska reaktioner ge med sig efter några timmar?

Nu är jag helt slut efter ännu en dag på Gränby (dock med sällskap den här gången och inte lika många timmar som igår), Viggo har varit gnällig hela eftermiddagen och mina fogar gör förbannat ont! Äntligen kan jag säga att jag ska lägga mig på soffan och tro mig, det är precis vad jag ska göra nu! Go´ kväll!




Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sötnosen :) Viggo reagerar med på tomat, men bara ibland, brukar synas bra länge, men inte dagen efter (har jag för mig)...



Gud vilken fint badrum ni har :)

2012-03-07 @ 21:40:47
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: frida

Haha buse! :P noel kör den stilen oxå, i me foten i pottan.. men de e när han försöker sätta sej på den, så lyckas alltid foten hamna i först, å ja sen går de inte så bra å sätta sej ner på den haha!!



va fint ni har i badrummet.. ja vill oxå ha svart kakel på mitt golv!! :)

2012-03-07 @ 22:17:29
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Vuokko

Vadå soffa,ställ dej i toastolen så får du se att set kan vara hur roligt som helst;:)

2012-03-08 @ 01:02:24
Postat av: Elin / Mamma till My ♥

Haha, sötnos! O fin pyjamas, My har en likadan! :) Så cool!



Ååååh vilket fint badrum ni har! :)

2012-03-09 @ 19:57:03
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Haha gullepojken då :)

Alexander har också reagerat på köttfärsås.. säkerligen tomatsåsen :/ Kram

2012-03-09 @ 22:13:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0