Magsjuk, igen.




Viggo är väldigt mammig, lite extra nu när han är sjuk. Han myser gärna i min famn och det är inte ofta det händer så det gäller att njuta när det väl inträffar. Bilden är tagen innan läggdags.

Jag har ju förstått att någonting varit galet med Viggo de senaste dagarna, han har ju inte mått så bra varken fysiskt ellet psykiskt. Förmodligen är det tänder på g och det gör ju sitt men som om inte det vore nog... lilleman har åkt på magsjukan igen!

Tidigare i eftermiddag började han att kräkas och febern kom tillbaka. Hela kvällen har han fortsatt att kräkas, inte ens en ynka tesked med vätska fick han behålla. Han somnade nyligen, helt utmattad. I natt får han sova i våran säng så att vi har koll på honom. Jag ska strax krypa ner bredvid honom och förhoppningsvis få någon timmes sömn. Är inställd på att natten kommer att bli jobbig.

Jag är även inställd på att jag och Viktor insjuknar senare i veckan. Man kan ju alltid hoppas på att jag har fel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om viggo JÄMT är sjuk nu. Hur ska de då bli på dagis?

2012-03-27 @ 23:28:09
Postat av: CAROLINE SVARAR

Hahaha, roligaste kommentaren på länge! Påstår du att Viggo är sjuk ofta? Det komiska är att vi föräldrar anser att han varit väldigt skonad från sjukdomar om man jämför med många andra barn i hans ålder.



Men tja, det beror ju på vad man anser är ofta. Tydligen har du och jag väldigt olika syn på den saken iaf!



2012-03-28 @ 00:00:30
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: frida

Åh fy stackarn då.. finns de något värre än magsjuka..blä !!

När vi kom till dagis igår de första vi ser är en stor skylt på dörren "magsjuka på båda avdelningarna" ..oh yä va mysigt haha!! men än så länge verkar vi klara oss :)



Hoppas ni alla slipper bli sjuka!!



Kram!

2012-03-28 @ 15:50:47
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Sååå fin bild <3

2012-03-28 @ 20:04:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0