Pigg mamma, trött och gnällig unge.

Idag känner jag mig ovanligt pigg! Klev till och med upp utan problem halv sju imorse. Vanligtvis tar det emot enormt mycket och jag brukar ligga kvar i sängen minst en halvtimme, om Viggo tillåter det vill säga. Undrar vart denna energi kom ifrån?

Viggo har ännu en gnäll dag. Det har varit många såna senaste tiden + att han är väldigt mammig. Jag orkar inte bara vara hemma och höra hans gnäll och missnöje så jag funderar på att åka till Ikea - äta lunch, samla inspiration och låta Viggo leka av sig. Om det är någon som vill göra oss sällskap så hojta bara till.

Lilleman somnade en timme tidigare nu på förmiddagen än vad han brukar göra. Innan han somnade så försökte jag roa honom med kritor, det var väl inte speciellt uppskattat. Roligt en minut och sen åkte kritorna ner på golvet, liksom allt annat. Tips på hur man roar en ettåring? 







Kommentarer
Postat av: frida

Tar tacksamt emot tips oxå på hur man roar en ettåring !! :P

Noel käkar bara på kritorna direkt om ja lägger fram de haha :p

2012-03-08 @ 20:59:59
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Nancy

Hej, hade jag läst det här tidigare så hade jag garanterat följt med till Ikea då jag själv har en gnällig och mammig pojke här hemma. Det var hur som helst en bra ide att ta till när sonen bara gnäller. Brukar läsa din blogg när det finns tid, du skriver sånt som många föräldrar känner men inte vågar säga



Vänligen

Nancy

2012-03-08 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0