Två premiärer.

God morgon!
Här hemma är vi redan på språng, vi ska ut på diverse roligheter idag och jag tänkte att vi ska komma hemifrån redan innan lunch. Lilleman börjar bli trött så just nu är jag i valet och kvalet - låta honom sova en stund hemma eller åka iväg redan nu och hoppas att han kan komma till ro och somna i vagnen? Tror jag kör på det förstnämnda så kan jag under tiden äta en tidig lunch i lugn och ro.

Viggo ska förresten få uppleva två premiärer idag. Vad det är får ni se senare idag :)




Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ooh låter spännande :D Ska bli kul att läsa vad sen ;) Kram och ha en fin dag

2012-03-14 @ 10:20:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0