Ultraljudet.

Dagens rutinultraljud gick jätte bra, allt ser bra ut och bebisen mår bra. Vi fick se allting jätte tydligt och det var så häfigt! Med Viggo såg vi knappt någonting. Bebisen visade gärna upp sig för mamma och pappa och nu vet vi vad det är för liten krabat i magen ♥

Jag blev framflyttad en vecka vilket känns lite trist. Nya bf datumet är 21/8, på barnens farfars födelsedag. Den 28/3 ska jag göra ännu ett ultraljud i utbildningssyfte för två barnmorskestudenter. Jag ställer gärna upp som "försöks kanin" och får se bebisen en gång till.

Det har varit en intensiv dag idag och jag är nu jätte trött. Imorgon tänkte jag visa er några bilder från ultraljudet, om ni vill se?

Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

MEN JA! :D

2012-03-17 @ 00:30:44
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: frida

åh va mysigt !!! :)

Vad var de för krabat där inne då???? nyfiken som tusan ju hehe !! ;p trodde ja skulle få reda på de nu när ja kom in å läste rubriken ultraljud!!;p

Kul att få se bebis en gång till, klart man ställer upp :P

Å ja klart vi vill se bilder !! :)

2012-03-17 @ 03:41:01
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill se! :D

2012-03-17 @ 06:50:57
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Härligt att allt såg bra ut!!! :) Vi vill gärna se bilder på bebis <3



Hoppas ni får en bra lördag! :)

KRAM

2012-03-17 @ 09:11:26
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0