2 år sedan och 16 månader.

De senaste dagarna har varit minst sagt hektiska. Både jag och Viktor måste ju vara odödliga! Nu har det lugnat ner sig en aning, det värsta är över. Imorgon flyger vi till Kina och det ska bli så skönt med ett break från vardagen. Det känns tungt att lämna lilleman hemma men jag vet å andra sidan att han kommer att ha det bra.

Idag är det förresten inte bara en vanlig tisdag, Viggo blir 16 månader idag och det är 2 år sedan jag fick veta att jag var gravid. Även en tredje sak finns att fira men det får ni läsa om senare idag.

Nu är det dags för mig att lasta in all packning i bilen och sen köra 15 mil uppåt i landet. Förmodligen stannar jag en natt hemma hos mamma och åker hem till Uppsala imorgon förmiddagen igen. Har några ärenden att fixa innan planet lyfter imorgon eftermiddag. Ha en bra dag allesammans!





Kommentarer
Postat av: frida

Hoppas ni får en riktigt bra resa!! :)

2012-05-15 @ 22:54:12
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0