Dumma kropp.

Alltså jag blir tokig snart på huset och allt som ska göras! Vart fasen är Extreme Home Makover?! Tänk va härligt att få lämna över i alla fall en stor del av jobbet till proffs, åka på semester undertiden och sen komma hem och allt är fixat och klart?! "Move that bus!"

Äntligen hemma, Bygglov, Roomservice, Sofias änglar, Från koja till slott... Ja vilket program som helst är hjärtligt välkomna till oss!

Några timmar har jag spenderat vid huset idag men det blev inte så mycket gjort som jag hoppats på. Jag krattade och snyggade till lite i trädgården. Men ganska snabbt så strejkade kroppen - sammandragningar och foglossning. Hatar att jag har så ont, att jag börjar bli så fet. Hatar känslan av att inte räcka till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0