Husvisning.

I förmiddags hade vi visning av huset. Det kom en hel del folk och nu hoppas vi att det kommer minst lika många på morgondagens visning.

Jag var förbi huset en sväng i förmiddags och piffade till det med färska kryddor, frukter och snittblommor. Fräscht!

Igår kväll klippte jag gräset och tanken slog mig att det är bland de sista gångerna jag får klippa gräset vid huset. Det känns lite sorgligt, jag gillar att klippa gräs och gillar huset och dess trädgård sommartid. Igår kväll var det en kanon kväll - soligt och varmt, syrénen doftar otroligt ljuvligt. Det är med blandade känslor vi säljer huset.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Håller tummarna nu att ni får bra bud =) Kram

2012-05-28 @ 10:42:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0