Ingen rubrik.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Känner mig ur funktion, bortkopplad och obrukbar. Fan vilken jobbig period jag hamnat i! Jag vet att det snart vänder, vi har mycket roligt att se fram emot kommande veckor (månader och år också givetvis). Men just nu är det en aning för mycket som pågår och min kropp och knopp orkar inte riktigt hänga med.

Lilleman sover för tillfället och jag sitter med anteckningsblocket och pennan i högsta hugg. Försöker att strukturera, planera och vara smart. Ja det går väl si sådär. Senare i eftermiddag ska jag nämligen ut på en shoppingrunda och det är mycket som ska inhandlas, därav mitt försök till en shoppinglista för att förhoppningsvis slippa flänga runt i onödan.



Och såhär kan man se ut när man är gravid i vecka 26, har ofixat hår, no make up och zero ork. Västen sitter på för att jag för stunden är fryssen. I nästan sekund är jag het som en kamin och då menar jag inte het som snygg och läcker utan het som svettig och äcklig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kommer de fina bra ha hyllan med facken i från som

Man ser i bakrunden? En sån skulle jag verkligen behöva :p

2012-05-11 @ 14:07:16
Postat av: Josefin

Vilken underbart din mage du har fått! :-)

Vi saknar er på öppnis!

2012-05-11 @ 16:26:46
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ibland blir det bara för mycket. Hoppas det lugnar sig snart så ni kan njuta av tiden! Fina bilder =) Kram

2012-05-11 @ 16:50:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

Du är härlig Caroline. Jag vet precis vilken känsla du pratar om och det får man ju helst inte sätta ord på, allt ska ju vara så jäävla rosaglittrigt och underbart. BULLSHIT!



Du är grym, snart har ni nr två och jag börjar få paniiik inför om/när/hur vi verkligen ska få en till också. Scary som fan.

2012-05-11 @ 22:39:35
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: frida

Fina du!!! Vilken söt liten mage du har börjat få nu!! :)

2012-05-11 @ 23:03:50
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: S

Ååh, var har du fyndat den där snygga hyllan i bakrunden?

Grattis till nr2 också!

/s

2012-06-10 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0