Lekparkshäng.

Hej på er!
Här har det varit dött ett tag kan vi ju konstatera. Vi är i alla fall hemma i Sverige igen efter en tripp till Kina. Jag har tänkt att skriva mer om det och även visa lite bilder i ett separat inlägg men det får bli någon annan dag.


Vi har fullt upp med huset och allt som rör den kommande försäljningen. Dessutom är både jag och Viktor väldigt trötta och får knappt orken att räcka till. Bloggen hamnar alltså inte i fokus även fast jag har mycket jag vill blogga om. Instagram passar mig bättre just nu så jag ska försöka komma igång med det istället.


Nu ska jag göra en fruktsallad och sen sätta mig i solen en stund. Lilleman sover gott i vagnen, placerad i den svala sköna skuggan. Vi har varit i en närliggande lekpark och busat tidigare idag och lilleman blev helt slut efteråt!








Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Jag har kikat in här massoooor och saknat dina inlägg.. Är så nyfiken på hur resan blev :)



Vilken fin keps! Så stilren och enkel! Vart har ni köpt den? Jag vill köpa en likadan till E! :)

2012-05-24 @ 15:47:07
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Åh vilka mysiga o fina bilder =)

2012-05-24 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0