USA vistelsen - dag ett

Efter en lång flygresa med en mellan landning i Chicago är vi äntligen framme i Los Angeles!
Våra första tre nätter spenderar vi i Santa Monica på ett jätte mysigt hotell nere vid hamnen.
Tog med mej datorn så nu blir det lättare att ladda upp bilder och blogga. Gratis wifi,
det gillar vi!

Vi har hyrt en vit Mustang cab som vi ska ha under hela vistelsen här i USA.
Försöker planera in en bra rutt för att hinna med så mycket som möjligt och få se det viktigaste.
Tidigare ikväll så tog vi en tur i bilen för att leta efter ett supermarket. 
Vi hittade ett inte alls långt ifrån hotellet,
"Ralph´s". Gissa om jag vart överlycklig när jag fick syn på frukt disken?!
Det fanns massor med färsk frukt, alla sorter man kan tänka sej.
Jag har aldrig sett en sån stor och fräsch frukt och grönsaks avdelning!
Vi köpte med oss färdigskuren vattenmelon, nektariner, plommon, bananer och jordgubbar.
Nu ligger vi i sängen på hotellrummet
(skönt med en riktig säng efter nästan ett dygn på resande fot) 
och mumsar på frukt och planerar morgon dagen.

Jag har en kändis spaning och jag har redan fått se två "kändisar" -
Kajsa Bergqvist och Måns Herngren, dom flög på samma plan som oss till LA.
Hopppas ju på att få se några större stjärnor. Lindsay Lohan, Beyoncé,
George Clooney eller nån annan snygging vore ju trevligt!

Nu är klockan 22.15 och vi är väldigt trötta,
dax att sova för att orka upp tidigt och ta vara på timmarna.
Solong!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en bra start! Skönt att kommit fram efter så många timmar på resande fot, läckert me Mustang, får väl se om ni kan slita er från den när ni ska hem sen då! :) Ha de så bra, kramar från mig å Melissa, Dennis

2009-06-13 @ 10:33:22
Postat av: Linda

Åh vad avis jag blir.. hur länge blir ni borta i staterna? Om ni är kvar, och inte har något bokat så kommer vi till New York 18/7 10:00 på morgonen :) hihihi.. sändisspana åt mig med :) Shop til you drop :)

2009-06-13 @ 21:57:29
Postat av: Viktor

Jag såg en snygging idag och det var du!

2009-06-14 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0