Lördag.

Igår somnade jag med frossa, nästäppa och känslan av att förkyldningen va påväg tillbaka.
Imorse vaknade jag med halsont och total stopp i näsan, huvudet känns som en betongklump. Även Viktor har ont i halsen. Dags för ännu en förkyldning?

Dagens planer är att åka till Gränby och köpa en amningsbh som jag la undan igår. Då jag har en ganska 'udda och ovanlig' storlek (eller va säger du Sandra?) så gäller det att passa på att köpa när jag väl hittar något som passar. Bhn är av märket Abecita.

Jag måste även komma ihåg att gå in på Ica och ladda upp med frukt och annat götta inför kvällen. Viktor jobbar kväll/natt i helgen så jag är ensam hemma. Tanken va att åka in till stan för att umgås med Sandra ikväll men mår jag såhär så orkar jag tyvärr inte.

Nu kurrar magen. Dax att fylla på med risgrynsgröt och färskpressad apelsinjuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0