Skärrad och chockad!

Mycket får man vara med om men det jag fick uppleva idag va hemskt!

Jag åkte ut till huset för att lämna färg till hantverkaren,
glad och nöjd över att efter timmars velande äntligen hittat en fin färg till köket.
När jag kliver innanför dörren så får jag kalla kårar.
Det första jag ser är ett par ben sticker fram innefrån toagolvet.

Inne på toan ligger våran hantverkare, likblek och dyngsur i svett,
han krampar rejält och skriker av smärta. Han har även kräkts blod.
Jag får ingen som helst kontakt med honom, han verkar inte uppfatta att jag är där.
Livrädd och chockad ringer jag ambulansen.

Ambulansen kom relativt snabbt men dom minutrarna kändes som en evighet!
Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag var livrädd att han skulle dö!

Nu vårdas han på sjukhuset och jag kan bara vänta på besked över hur han mår.
Vad har hänt? Hur länge har han legat där? Vad hade hänt om jag inte kommit?

Jag är helt slut i kropp och psyke, skakis och rädd.
Ska bädda ner mig i soffan och försöka smälta det som hänt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va det en elektriker?

2010-02-03 @ 16:11:31
Postat av: Caroline

Nej det var det inte.

2010-02-03 @ 16:14:43
Postat av: Marina

Men gud så hemskt för både dig och honom. Hoppas att han återhämtar sig.

2010-02-03 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0