Nya mini möbler.

Hej på er!
Dagen har rusat förbi trots att vi bara varit hemma och inte gjort något speciellt alls. Mycket lek har det blivit idag. Viggo har fått nya möbler (som var tänkt att vara en 1 års present men så blev det alltså inte) och han verkar tycka jätte mycket om att leka vid bordet. Vi satt på en varsin stol och åt fruktmellis tidigare idag. Viggo matade mig och asgarvade samtidigt! Tänk att han blivit så stor! Nu skrattat vi inte enbart åt varandra, vi skrattar också med varandra, leker tillsammans... ja ni förstår. Tidigare har det ju varit så att jag roat honom men nu roar han mig minst lika mycket!

Möblerna ska såklart målas om, så snart jag får tid och ork. Gissa vilken färg? Inte så svårt att lista ut kanske.

I söndags kväll klickade jag hem en present till Viggos 1 års dag och tidigare idag fick jag ett sms som talade om att presenten redan kommit. Vad det är får ni se vid ett annat tillfälle men jag kan säga så mycket som att den finns med på Viggos önskelista. Jag ska strax bege mig till Ica för att hämta hem paketet, spännande!

Solong!


Dockan som sitter på stolen är det tänkt att Viggo ska få i julklapp. Varenda gång vi varit på Ikea och han fått syn på dockan har han blivit ivrig, ska ha! Dockan har jag nu lagt åt sidan och Viggo får återse den på julafton.

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emma, Sandra och Viggo

Hejsan. Ville bara kika in och säga hej =) Jag har oxå en liten Viggo här hemma =) Han är dock född den 13 januari i år så det skiljer ett par dagar på dem hehe. Roligt att hitta en blogg med en liten Viggo till =)



Kram

Postat av: Gülperi

Ja jag hoppas han blir frisk snart, :( Tack för krya på dig hälsningen Viggo!!



Du får hälsa din mamma att tröjan är superfin, :D



Vi får se om vi kommer på Öppnis på Torsdag, om Emir är frisk kommer vi nog och hänger där en liten stund i alla fall. Ska ni gå?



Krammmmm

2011-11-15 @ 22:51:55
URL: http://minbebis.blogg/com/gullan88
Postat av: Gülperi

Sorry ja men så klart din mormor, råkade läsa fel, trodde det var viggos mormor. Sorry heheh :D

2011-11-15 @ 22:54:14
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Postat av: Elin - Mamma till My

vilka fina möbler :-D

2011-11-16 @ 08:01:52
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Emma, Sandra och Viggo

Hej igen =)



Tack ska du ha för din fina kommentar.



Men du, Min Viggo är född den 13e, två dagar före din Viggo. Rätt ska vara rätt hehe =P

Postat av: Malin - Mamma till Emma, Sandra och Viggo

Man får vara förvirrad när man är mamma =P



Ha en trevlig dag du med :D



Kram

Postat av: Emma Viklund

Har med funderat på att köpa såna möbler och måla vitt :)

2011-11-17 @ 10:18:17
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Edvin har också stol och bänk, men är för liten för det än.. Vi målade vitt :) De där dockorna har jag också funderat på, får se om det blir en docka till hans ettårsdag kanske :)

2011-11-22 @ 20:39:08
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0