ÄNTLIGEN, Idag Åker Vi. . .

Nu är dagen kommen, ikväll lyfter planet! Och jag har ännu inte fattat att vi verkligen ska åka.

Hitills har dagen varit oerhört stressig, yrar omkring i lägenheten och försöker få något vettigt gjort. Har sovit dåligt inatt och när jag tänker efter så har jag inte ätit nånting alls idag, inte konstigt att jag är svimfärdig!
Får passa på att sova och äta gott på planet till Bangkok,
vi åker nämligen första klass! =) Once in a lifetime.
Ska ta tag i min packning strax, vill inte släpa med mej för mycket.
Köpte en resehårfön men nu när jag ska ha den så hittar jag den inte!
Jag blir galen på mej själv, minne som en guldfisk och expert på att gömma saker. Suck.. Måste lägga på ett kol om jag ska hinna packa klart och duscha innan de är dax att åka.

Jag kommer att skriva blogg och uppdatera med bilder så ofta jag har möjlighet till det. Goodbye Sweden - Hello Malaysia!


Häng med oss till Malaysia via min blogg!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så Kanon där borta på andra sidan båda två!

2008-04-23 @ 16:36:09
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: Mickan

Ha det jätte bra nu båda 2 och sköt om er och NJUT ;)

2008-04-23 @ 23:21:28
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0