En Tanke Till Engla. . .

I de här inlägget vill jag ägna en tanke till flickan Engla med anhöriga.
Va ska man säga, de är tragiskt! Vart är samhället på väg?
Ska man inte kunna gå ute på dagarna ens en gång utan att vara rädd?
Jag blir så ledsen, uppretad och arg när jag tänker på de. Fanskapet som är kapabel till att göra något så fruktansvärt kommer ju undan alltför lindrigt,
OM han ens åker fast.
Nää, hittar dom den skyldiga så gå ut med namn och utseende i media och släpp ut honom på gatan så ska ni se att han får de han förtjänar.
 I fängelse har dom de alltför bra. Den värsta av alla tankar är att de hade lika gärna kunnat vara min lillasyster eller någon annan tjej i den ålder man känner.

Jag och Sara ska åka till "porslinsbutiken" om en timma. Ska bli roligt att umgås igen, dessvärre har jag en jävla huvudvärk som vägrar ge upp trots starka tabletter. Ikväll lutar de åt bio eller en grogg eller sju.. hehe.

Va rädda om varandra, ta aldrig någon eller någonting för givet.
Passa på att ge en kram till dom som du tycker om, imorgon kan de vara försent.







image88

Kommentarer
Postat av: Mia J-Å

Precis hade ju lika gärna kunnat vara din syster elr. Maya!! Man blir galen av dessa tankar å det är så grymt å jag håller med visa upp vem det är (trots att alla häromkring redan vet)å släpp honom lös så får vi se på massaker. Blir så rag å samtidigt frustrerad av det hela... *men ha nu en bra fortsättning på helgen*

2008-04-12 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0