22 Februari 2008. . .

Idag mår jag lite bättre, har gjort en kraftanstränging och försöker rycka upp mej.
Har faktiskt varit och badat nu på kvällskvisten =) Är superstolt över mej själv! =D
Roligt och busigt va de.. Hehe.

De va tänkt att vi skulle gå på bio ikväll men de hann vi inte med. Sällan vi är sega och aldrig hinner genomföra våra planer. Istället för bio blir de en mysig hemma kväll och yatzy. Kan tilläga att jag är kung på yatzy!
De va nån som fick stryk med 200 poäng igår, hihi.. :P

Jag tycker de är jätte roligt när folk kommenterar mina inlägg men när man skriver personliga kommentarer, eller påhopp som jag ser de, och dessutom inte kan stå för vem man är så blir jag irriterad.
Skicka hellre ett sms till mej och skriv dina tankar och kommentarer, eller allra helst,
kläck ur dej de direkt till mej!
Granskade sättet som texten va skriven på och har mina aningar om vem de kan vara
men jag kan lika gärna ha fel.

Nu ska jag dra på mej pyjamasen och sen krossa min motståndare i yatzy!
Ha en trevlig kväll..
Puss å pill!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Skönt att se att du mår bättre =)! och jag håller med...folk får stå för vad dom säger, annars kan dom lika gärna vara TYST =)

2008-02-23 @ 23:17:44
URL: http://mickand.blogg.se
Postat av: Sandra Nyman

Ja, för alltid retar det ju någon om att man har egna tankar och åsikter....

2008-02-24 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0