Jobbiga Känsla. . .

Har du någon gång känt att du är så arg, ledsen, besviken och frustrerad så att du skulle kunna döda någon? Den känslan fick jag idag, otäck känsla!
De gör så ont att tänka på dej, drömma om dej men att se dej va ändå värst.
Fick panik och kunde inte tänka klart. Jag kände mej som Caroline 5 år igen, massa tankar for runt i mitt huvud.
Varför lämnade du mej? En massa "varför" . Aldrig får jag några svar.
Så här i efterhand är jag arg på mej själv för att jag inte kunde samla mod och bita ihop, knäppa dej på näsan ordentligt. Jag hoppas att jag en dag finner modet och styrkan.
De är hemskt att säga men jag önskar faktiskt livet ur dej.

Jaa den här dagen har varit riktigt tuff, väldigt känslosam.
Många tårar och knytna nävar. Önskar att jag slapp vara ensam just nu, vill krypa ner i din varma famn och känna mej trygg. Ska lägga mej på soffan och äta vindruvor och kexchoklad. Blir sängen tidigt ikväll, börjar 8 imorgon bitti.
Har tv:n står på men kollar inte, hörde Sanna Nielsen låt " Empty Room " .
Vilken grym låt! Den gillade jag, ringde till och med röstade :P Hihi..


De finaste någon har sagt till mej :

" Att du ska må bra får kosta hur mycket som helst "








image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0