Torsdag. . .

Humörsvängningarna håller i sej =(
Har varit en jobbig dag, irriterad på allt och alla. Kul att stå i kassan då hela dagen? Nää..
Jag är väldigt stolt över mej själv, har rökt två cigg på två dagar nu. Inte illa!
Annars så går de närmare ett paket om dagen. Så de är väldigt strongt av mej! =D

Jobbar 8 - 17 imorgon och sen är jag leeedig på lördag. De ser jag fram emot.
Synd att lediga dagar går så otroligt fort! Nästa lediga dag infaller på
"alla hjärtans dag".
Ihelgen blir de mys, mys och åter mys.. Eller ja, de är väl mina planer iaf.

Uscha, jag har så ont i magen numera. Har klarat mej länge från de men nu kommer de tillbaka. Måste börja äta rätt och regelbundet annars blir de katasch snart.
Har ingen aptit, på jobbet finns bara äcklig mat och jag hatar att laga mat åt mej själv. Konstigt att de blir som de blir?

Nu ska jag dammsuga en snabbis och torka av hyllorna från damm.

Tjing!










image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0