Sista Natten. . .

...i den här lägenheten!
Imorgon börjar vi flytta alla möbler till den nya lyan.
Vi har helgen på oss att flytta ut, så det kommer bli fullt ös hela helgen!
Vi har inte packat någonting alls än så länge så jag tänkte börja med det nu.
Vet inte om jag kommer att göra så mycket nytta, är helt tom i skallen och tänker bara på valutor. Haha, arbetsskadad redan! :P
Och mina fötter - aj aj aj! När det har lugnat ner sej med flytten så måste jag prioritera att få ett par skor utformade efter fossingarna.

Viktor han jobbar över idag så jag har några timmars "egen tid" .
Helst så vill jag lägga mej i ett bad och försöka slappna av, lägga ansiktsmask och plocka ögonbrynen men nej, det får bli en annan kväll.
Usch, nu vart jag tok stressad! Ska hinna packa så mycket som möjligt,
läsa på om valutorna och helst hinna sola innan det är läggdax.
Så alltså har jag ingen tid till att sitta här längre! So long!







Kommentarer
Postat av: Sara

Ojojoj full fart framåt i ditt liv! Grattis till jobbet! Är så glad för din skull. KRam!

2008-06-26 @ 20:11:06
URL: http://sarahietala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0