Rastlös - Orkeslös. . .

Igår hade vi en mysdag och åkte ner cabbat, hääärligt!
Jag köpte en flaska fint, (dyrt!) rött vin till Viktor och fixade tacos.
Gud va jag skämmer bort den karl! Men det är han värd =)

Idag har vi varit ute på stan och strosat omkring. Köpte med oss en varsin sallad och satte oss vid ån, käkade gott och njöt av solen. Det är ju underbart väder! 
Jag är så himla rastlös, vill hitta på någonting ikväll men vet inte vad!
Funderar på om jag ska blanda iordning en " Rosa pantern " och ge Uppsalas krogliv en ny chans på en annan krog. Mohehe.
Suck, jag känner mej så fruktansvärt orkeslös..  orkar knappt hålla huvudet uppe.
Jag vet inte vad som är fel med mej, konstant trött och lättirriterad.
Tråkigt, det är inte så jag vill vara.

Viktor han leker med sin helikopter. Jag tror att han också är rastlös.
Nej, nu ska jag försöka styra upp den här kvällen. Sug och svälj, trevlig helg!






Kommentarer
Postat av: HELENAS

ha en trevlig kväll ;)

2008-05-31 @ 17:01:01
URL: http://helenaas.se
Postat av: Viktor

Sug å svälj yheee vilken trevlig helg ;)

2008-05-31 @ 17:15:15
Postat av: Flisan

kanske en bebbe i maggen hihi ;-)

2008-05-31 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0