Helgen Är Över. . .


Tack till alla som kom på våran fest och tack för en trevlig kväll!

Sminkningen vart kanon och för en gångs skull så kände jag mej någorlunda fräsch,
skönt att ha den känslan ibland!
Dessvärre så vart det inga kort tagna med våran kamera under kvällen.
(ärligt talat så orkade jag inte bry mej i det, det ska väl inte alltid vara jag som är fotografen?)
Efter några timmars förkrökande begav vi oss ner på stan för att entra krogen.
Tanken va Bj men kön va trökigt lång och jag hade inget emot att prova ett nytt ställe.
Vi hamnade på Svenssons; mycke folk och klapp kassa bartenders! Haha...
Men kvällen vart lyckad ändå. Så här i efterhand fick jag höra att Björn Gustavsson, Özcan & CO hade festat på Bj efter deras framträdande på konserthuset här i Uppsala.
Tänk att man missar allt som händer...

Idag får jag knappt nånting vettigt gjort, vaknade på fel sida tror jag.
Har ingen lust till nånting. Nånting vettigt har jag iaf gjort, försäkrat katterna.
Men det är nog den enda kraftansträningen jag tänker göra idag. Visserligen ska vi på möte 16.30 angående ventilationen i badrummet, få reda på om dom verkligen ska behöva riva väggen eller hur dom har tänkt att lösa problemet. But... thats it!
Efter det ska jag bara strosa omkring, kanske läsa några sidor i boken.

Imorgon lutar det åt en bilfärd upp till Storvik. Stannar tills onsdag kväll.










Kommentarer
Postat av: Henka

Aha, va det den bästa bilden ni lyckades hitta? ser ju ut som ett jävla lik =) tackar!

2008-10-13 @ 20:14:35
Postat av: Anonym

Nej ush ta bort den...

2008-10-16 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0