Åtta Dagars Ledighet, Tackarrr. . .

Efter en tröttsam dag kliver jag nu in i 8 dagars ledighet, lovely!
Dom kommande 8 dagarna ska jag ta vara på -
unna mej lagomt långa sovmornar, uträtta ärenden och försöka hitta tillbaka till mej själv. Idag fick jag hem boken som jag har beställt så jag ska försöka läsa ut den nu när jag är ledig. Jag tror att det kan vara nyttigt för Viktor och mamma att läsa den, kanske blir det lite lättare att förstå varför det är som det är ibland, varför jag är som jag är.
Framför allt är det nyttigt för mej själv att läsa boken, förstå innebörden av diagnosen och förhoppningsvis få användbara tips om hur jag lättast kan leva med sjukdomen.

Känner mej inge vidare pigg. Är riktigt trött och fryssen, det ömmar och kärvar i halsen.
Många på jobbet är krassliga + att det är äckligt mycket bakterier på sedlarna.
Jag hoppas att jag inte blir sjuk lagomt till helgen, jag har sett fram emot den här lördagen så länge! Måste komma ihåg att ringa och beställa tid för vaccination imorgon.
(jobbet betalar, schysst!)

Nu ska jag koka ägg och gröt, bre mackor och duka mysigt med levande ljus lagomt tills Viktor kommer hem från gymet. Ciao!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0