Ge Mej Styrka. . .


Jag blir så less på mej själv!
Numera klarar jag inte av att ha måsten, klarar inte av stress.
Jag har hur mycket som helst att göra, städa, tvätta, köpa present, påbörja en arbetsutbildning via internet...
listan kan göras lång! Just nu orkar jag bara inte!
Jag orkar knappt kliva ur sängen, orkar nätt och jämt att ta en dusch.
Hur kan man vara så slut i kropp och själ?

Håller på och försöker packa väskan,
försöker göra mej klar inför arbetspasset senare i eftermiddag.
Jag plockar fram en tröja - stoppar den i väskan - hamnar vid datorn.
Plattar halva håret - tröttnar - börjar laga mat.

Efter mitt arbetspass (som slutar 20.00) så åker vi uppåt Storvik.
Det blir en långhelg hemma hos mammsen.
Imorgon: kastrera katterna, frissan, pizza på Granliden.
Lördag: 40 års kalas! Krogen?
Söndag: Bakis? Pulka åkning? Fika hos mormor & morfar. Hemfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0