Inte ett dugg bitter

Jag är sjukt shopping sugen!
Vill så gärna ha en svart kavaj, någon som vet vart jag kan få tag i en fin modell?
Önskar även hitta ett flätat hårband, helst i blondt hår. Tips någon?

Önskar att dygnet kunde ha några fler timmar och att grannjävlarna kan hålla käften!
Vissa ska ju upp 04.45 imorgon och försöker sova (börjar jag låta som en bitter kärring?) .
Jag ä int´ bitter, ä ba´ jävligt uppstressad över att jag borde sova men inte kan.

Träningsvärken smyger sej på... så kan det gå efter en dag på Statoil.
Jag har gått lös med högtrycken - spolat ren fasaden och alla kundkorgar.
En dvärg med en 80 årig kvinnas muskulatur, klart som fan man får träningsvärk!
Som sagt, jag ä int´ bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0