Rättegång


Jisses så stolt jag är över mej själv!
Igår va en riktigt bra dag. Jag hann med mycket och tog tag i saker å ting som jag länge har skjutit på.  Till hösten ska jag börja plugga på heltid och jag är grymt taggad,
äntligen börjar det vända!

När jag cyklade hem från stan igår så kände jag hur underbart det var att andas in frisk luft och känna vinden vina i mitt hår. Jag tog en omväg hem bara för att få njuta av känslan och tillfället. Tänkte på hur bra jag egentligen har det och hur snabbt allting kan förändras om man bara vill. Känslan av ett lyckorus strömmade genom kroppen...


Idag på förmiddagen ska jag på rättegång angående det som hände på jobbet.
Egentligen borde jag inte gå då jag vet hur uppretad jag blir men jag vill finnas där
för min väns skull.

Nu ska jag äta en stadig frukost framför tv:n. Ska se nya Wallander filmen - "Skulden".
Ha en bra dag - puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0