Någon Tradera kunnig sökes!

Från det ena till det andra, Tradera!
Är det någon som har haft lyckade auktioner som kan ge mig tips på hur även jag kan lyckas med mina auktioner? Jag har lagt ut en omgång nu men det går segt.
Var det bara nybörjar tur förra gången eller?
Visst, objektena nu är inte lika heta som i förra svängen men ändå.
Skriver jag fel rubrik kanske?

Jag blir inte klok på Tradera!
Efter första svängen vart jag så grymt taggad till att fortsätta men nu blir jag bara besviken...




















Kommentarer
Postat av: Nanna

Vad heter du på Tradera? Just nu hatar jag Tradera! Ännu en gång har jag inte fått varan =(



Allt bra annars? Kramar

2009-11-12 @ 14:12:38
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Av egen erfarenhet så tycker jag att det brukar gå lite trögt i början med auktionerna.Inte förrän det är bara någon dag eller timmar kvar brukar dom öka.Nu beror det ju kanske på vad du har lagt upp för något, jag brukar mest sälja kläder.

Vad heter du på Tradera utifall du har något som kanske intresserar mig?

2009-11-12 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0