Lämnad ensam, igen...

God morgon!

Idag är en sån dag då jag inte vill kliva ur sängen.
Det är jag inte ensam om, min hund har inte vaknat ännu, sådan matte sådan hund?
Känner mig deppig, fryssen och hängig, tror att en förkyldning är på g.

Viktor jobbar i Danmark fram tills på fredag så jag är ensam hemma.
Hatar att vara ensam hemma, speciellt när man bor i hus!

Jag har så mycket som jag borde göra men finner varken energin eller inspirationen.
Dagen idag ska jag låta utvecklas till exakt det jag vill -
känner jag för att ligga på soffan hela dagen, ja då ska jag göra det!
Känner jag för att åka och handla blomjord och plantera blommor, tvätta och städa,
ja då är det ju kanon bra och då gör jag det!

Klarar inte av måsten och stress just nu.
Men kom även på mig själv med att inte heller klara av att inte göra någonting alls,
då får jag myror i brallan och ångest.

Vi får se hur dagen utvecklas...

Kommentarer
Postat av: Marina

Gud vad jag känner igen mig med det du skrev i slutet. Jag klarar inte av alla måste och stress och jag klarar inte heller av o sitta still, för då blir jag rastlös!

2010-04-07 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0