Min nya frilla! Vad tycks?

Reaktionen från Viktor var positiv, tack och lov!
Jag har inte gjort någon större förändring egentligen.
Ett tag diskuterade jag och frissan om jag skulle klippa av mig
längderna och ha page. Det var nära att jag gjorde det men ångrade mig
i sista sekund. Istället valde jag att spara längderna men ha en cool detalj
för att det inte ska se så tråkigt ut.
Färgen är det inte så stor skillnad på, lite ljusare och mindre guldigt.

Bilderna är rätt kassa, det ser inte riktigt ut som i verkligheten.

Före frisörbesöket:



Under frisörbesöket:



Efter frisörbesöket:









Jag har alltid gillat att exprimentera med mitt hår,
har haft oändligt många olika frisyrer och färger men det här tar nog priset!
Som ni ser på bilderna har jag rakat på vänster sida, 0.9 cm kort.
Frisyren är stylad och jag kommer förmodligen inte att se ut så här speciellt ofta.
Varför valde jag att raka håret?
Svaret är enkelt. Jag vill ha långt hår men gillar inte att ha det hänga platt,
gillar inte att ha för mycket hår i ansiktet och har det ofta uppsatt i en tofs.
Nu försvann mycket hår från ansiktet och jag fick en cool detalj!
Känner jag för att dölja det rakade så lägger jag enkelt över längderna och vips,
så syns det inte. Jag är mer än nöjd! Vad tycker ni? Bra eller dåligt, hot or not?

Jag kommer att lägga in fler bilder successivt och visa vilka fler varianter jag kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0