Inte så konstigt att man är ett kontroll freak!

Tänk att man ska behöva göra allting själv! Det är så irriterande när man utgår ifrån att man kan lita på folk och samhällets tjänster men upptäcker att folk inte kan sköta sitt jobb. Ska man verkligen behöva dubbelkolla allting för att vara på den säkra sidan? Visst, alla kan vi göra misstag men det är så ofta man stöter på såna problem. Man hade lika gärna kunna gjort det själv och det hade blivit bra och rätt! Att man aldrig lär sig.

Det som irriterar mig nu är Telia och deras snorkiga personal!
I höstas tecknade jag fri surf till mobilen men eftersom att mobilen åkte fram och tillbaka på reparation under hösten och jag fick en gammal skruttig lånemobil valde jag att avsluta tjänsten ganska omgående. Killen i butiken påstod att han tog bort tjänsten och jag nöjde mig med det.

Men... igår när fakturan kom så upptäckte jag att jag har haft tjänsten hela hösten och vintern och får nu betala 69 kronor per månad för skiten! Jag har inte ens utnyttjat surfen pga att jag tog bort tjänsten. Ja, så lätt vart jag blåst på några hundringar.

Ringde kundservice nyss för att reda ut detta och fick prata med världens kanske snorkigaste tjej? Avslutade samtalet med att säga 'du jobbar med kundservice men verkar inte behärska servicen så bra. Dags att byta yrke kanske?'. Haha, gravidhormoner eller vadå?

Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - gravid v.38 ♥

Haha! Rätt åt henne! =) Vissa personer ska inte jobba med service...

2010-12-29 @ 11:32:35
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Jossie - Gravid i v. 32

Åh va irriterande! Hatar oprofessionell personal också.. suck..

2010-12-29 @ 13:42:27
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Telia kundservice

Hej.



Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.



Jag vill till och börja med be om ursäkt för det dåliga bemötandet du fick från min kollega. Det du beskriver är givetvis inte ett arbetssätt vi på något sätt ska tillämpa.



Du skriver inte huruvida ärendet blev löst eller inte, vilket jag hoppas. Om det fortfarande skulle vara några oklarheter kring din faktura får du gärna kontakta mig genom länken nedan.



http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515



Med vänliga hälsningar

Thomas Lindmark

Telia Kundservice

2011-01-04 @ 16:11:27
URL: http://www.telia.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0