Onsdag.

Usch och fy, jag är så fryssen och trött idag och har kraftig halsbränna. Jag tror att det beror på penicillinet jag tar för att bli kvitt GBS. Har varit vaken sen halv sju imorse, dagen kommer att bli lååång... Är det okej att ta en powernap? Helst en gång varannan timme...

Vet inte riktigt hur jag ska slå ihjäl timmarna fram tills dess att Viktor kommer hem och det är dags att hämta vrål åket? En fika på stan vore i och för sig mysigt! Eller ska jag ta mig i kragen och rensa i lådor och skåp? Det där med vila är ju inte riktigt min grej även om jag vet att jag borde ta det lugnt.

Det återstår att se hur dagen blir. Ska gå ut en snabbis med vovven nu och sen pressa apelsiner till juice. Inte så smart med tanke på halsbrännan men det är ju så gott!

Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - gravid v.38 ♥

Åh, halsbränna är hemskt!! Hoppas du hittar nån liten vilo-paus idag! :)

2010-12-29 @ 10:19:11
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Knapra på havregryn, det gjorde susen för mig.. men det blev också min stora last :) Drömde om havregryn till slut.. torrt o härligt!!

2010-12-29 @ 10:38:22
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0