Förkyld + gravid = idiotiskt!

Att vara dunder förkyld och dessutom gravid illamående samtidigt är ingen hit!
Usch och fy, det blir mestadels ryggläge på soffan.

Kunde jag inte ha varit sjuk när jag var ledig?
Den här veckan jobbar jag och har nu dragit på mig en rejäl förkyldning,
är det inte typiskt?

Önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och på så vis få hem varor från affären. Skulle behöva mjuka näsdukar, nässpray, värktabletter, halstabletter, frukt i massor, aprikoskräm och en bunt tidningar. Nybakta bullar skulle inte vara så tokigt det heller! Eller Ben & Jerrys glass, eller en Twister isglass... 

























Dessa tre är mina favoriter i halstabletts djungeln!


Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis till er då iaf. Och lycka till med resten..

2010-07-05 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0