Jag och pudeln på äventyr.

Jag borde ha en privatchaufför!
Idag blir det mycket köra bil men jag vet inte om jag pallar det med nacken?
Igår höll jag på att krocka pga att jag inte är fullt rörlig i nacken och armen värker.

Jag och Elsa ska strax brumma iväg till Morgongåva.
Elsa ska bli frisserad och äntligen få se ut som en pudel igen!
Undrar om Mia kan frissera till mig också? Vad har du för alternativ Mia,
9 mm och blankpolerat? Hihi.

Senare i eftermiddag åker vi uppåt Storvik för att spendera helgen där.
När vi kommer hem så är hallgolvet på plats och det enda som fattas är lite
vitfärg på hallväggarna. Awesome!


Den lurviga pudeln blir snart trimmad och snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0