Plankväggen får sig en makeover!

Mitt mission idag är att måla plankväggen en sista gång.
Igår när jag hade målat halva väggen så började jag känna ångest över att jag målat den, skulle vi ha haft den i ursprungsskicket istället?

En annan tanke var att måla den svart men jag tror att det blir för mörkt och burrigt. Vad tycker ni, vit eller svart? Eller har ni någon annan fin idé?

Förhoppningsvis så får vi klart golvet i hallen idag.
Enligt planerna så skulle det ju ha blivit klart förra helgen men som vanligt är det ju alltid krångel och otur. Det fattades en platta, EN enda platta! Plattorna är beställda från Portugal så det tar sin lilla tid att få hit den saknade plattan. Jag hoppas verkligen att den kommer idag!

Nu ska jag göra lunch och sen är det dax att måla. Solong!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0